Daniel Wellington, wie kent dit Scandinavische horlogemerk nu niet? Ik heb eerder een horloge van Daniel Wellington gehad en ik was meteen verliefd op dit merk! Het strakke design, oog voor detail en de top kwaliteit... Een klassiek Daniel Wellington horloge is voor zowel mannen als vrouwen een echte musthave.

Classic Petite Melrose
Naast horloges vind je bij Daniel Wellington ook accessoires zoals armbanden en extra horloge bandjes. Zo kun je eindeloos mixen en matchen en je  horloge aanpassen aan je stijl of een bepaalde look. Zo heb ik een rosegouden mesh horloge (de Classic Petite Melrose) welke ik super vrouwelijk en classy vind staan. Ideaal voor een wat chiquere look, maar hij kan natuurlijk ook gewoon voor een every-day look. Het fijne aan dit mesh horloge vind ik dat deze heel makkelijk te verstellen is met het 'gespje'. In de doos waar het horloge in zit, vind je naast een user manual ook een pinnetje waarmee je het horlogebandje perfect kunt afstellen. Ook is dit het pinnetje waarmee je een horloge bandje kan verwisselen.

Dapper Reading horlogebandje
Het extra horlogebandje wat ik bij mijn rosegouden horloge gekozen heb is de Dapper Reading, een kalfsleren bandje met een gestanst croco motief. Dit bandje heeft verschillende gaatjes zodat je 'm gemakkelijk op maat kunt maken. Het bandje heeft een wat stoerdere uitstraling en ik draag deze graag in combinatie met een leren biker jasje of stoere boots.  Dit bandje is ook makkelijk te bevestigen met de bijgeleverde tool, zodat je moeiteloos wisselt van bandje.

Shop met kortingscode 'blesmagazine'
Daniel Wellington heeft mij voor deze samenwerking een kortingscode gegeven speciaal voor jou als lezer! Met de code 'blesmagazine' shop je op Daniel Wellington met 15% korting op de gehele collectie, ideaal voor de feestdagen die eraan komen of natuurlijk gewoon als kadootje aan jezelf😇. Volg @blesmagazine ook zeker op Instagram voor meer nieuwtjes binnenkort of Daniel Wellington's Black Friday en feestdagen acties... Happy shopping!